Αρχίζουν τα προβλήματα πλέον και στην Ανατολική Θεσσαλονίκη. Μετά από πολύμηνη (αν όχι πολύχρονη) καθυστέρηση τα εργοτάξια του Μετρό έρχονται να εγκατασταθούν για τα επόμενα 4 χρόνια και στην περιοχή της Νέας Ελβετίας που θα είναι και ο τελευταίος σταθμός στην γραμμή του Μετρό και πριν από το αμαξοστάσιο του Μετρό που θα γίνει στην Πυλαία. Σε μικρό χρονικό διάστημα από σήμερα η οδός Αλλατίνη θα ... ανοίξει σε μήκος 400 μέτρων προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες που προβλέπεται να διαρκέσουν 1,5 με 2 χρόνια. Συγκεκριμένα λόγω της διέλευσης του Μετρό ο δρόμος θα κλείσει από την συμβολή της με την οδό καθηγητή Ευρυγένη Δημητρίου μέχρι τη συμβολή της με την οδό Αθανάσιου Κανελλόπουλου.
Ανάλογα με την εξέλιξη των εργασιών θα ενημερώνονται και οι κάτοικοι από την Διεύθυνση του Μετρό Θεσσαλονίκης της Αττικό Μετρό. Αυτό θα γίνεται για την αποφυγή παραπόνων και αντιδράσεων από τους κατοίκους καθώς όλοι γνωρίζουμε τι έχει συμβεί σε ανάλογες περιπτώσεις παλαιότερα. Οι πρώτες εργασίες όπως και σε οποιοδήποτε άλλο σταθμό κατασκευάζεται στο αρχικό του στάδιο έχουμε τις παρακάμψεις των ΟΚΩ (Οργανισμοί Κοινής Ωφέλειας) που στην περίπτωση εδώ είναι η ΔΕΗ ο ΟΤΕ το αέριο και η ΕΥΑΘ. Οι αρχικές εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 6 μήνες για να περάσουμε αμέσως μετά στην κυρίως φάση της διάνοιξης της σήραγγας που είναι και το σημαντικότερο έργο.
Η σήραγγα για όσους δεν γνωρίζουν από το σταθμό Βούλγαρη μέχρι το σταθμό της Νέας Ελβετίας και μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία πρόκειται να γίνει με ανοιχτό όρυγμα λόγω της μορφολογίας του εδάφους της περιοχής καθώς και της σταδιακής ανάδυσης της γραμμής από το υπέδαφος στο ύψος του εδάφους που θα βρίσκεται το Αμαξοστάσιο.
ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ
Σε διαδικασίες εγρήγορσης των κατασκευών βρίσκονται και τα υπόλοιπα εργοτάξια ενώ το πρόβλημα με τη κατασκευή του σταθμού Παπάφη ακόμα δεν έχει λυθεί. Εν τω μεταξύ περιμένουμε με αγωνία να ξεκινήσει και η κατασκευή του σταθμού Πατρικίου που θα είναι σταθμός κλειδί καθώς εδώ θα διασταυρώνονται τα τρένα με κατεύθυνση προς Νέα Ελβετία και Μίκρα (Καλαμαριά). Είναι από τους σημαντικότερους και πιο περίπλοκους σταθμούς του δικτύου.
ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
Επίσης έχουμε ευχάριστα νέα και από τη επέκταση για Καλαμαριά - Μίκρα καθώς πρόκειται να διευθετηθεί το ζήτημα με τη χωροθέτηση του έτερου αμαξοστασίου στη Μίκρα με την αναθεώρηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Καλαμαριάς.
Αυτό θα διορθώσει και το πρόβλημα με την ένσταση που είχε το ΣτΕ σχετικά με το ζήτημα και είχε προκαλέσει τον πονοκέφαλο τόσο του Υπουργείου Υποδομών, της Αττικό Μετρό όσο και του Δήμου Καλαμαριάς που περιμένει πως και πως την ανακήρυξη του ανάδοχου και την εκκίνηση των εργασιών της επέκτασης της Γραμμής του Μετρό στα Νότιο-Ανατολικά της πόλης. Σύμφωνα με δήλωση του Κού Μαγκριώτη η πραγματική δημοπράτηση θα γίνει φέτος το καλοκαίρι. Οπότε και ο ανάδοχος αν όλα πάνε καλά θα προκύψει τους πρώτους μήνες του 2011 και 5 χρόνια αργότερα δηλαδή το 2016 με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες η Καλαμαριά θα αποκτήσει και αυτή δίκτυο Μετρό.
Εδώ θα θυμηθώ και την άλλη δήλωση του Υφυπουργού Υποδομών πως για την επέκταση προς Σταυρούπολη υπάρχουν μόνο γεωτεχνικές μελέτες και πως στον οριστικό σχεδιασμό θα συμπεριληφθεί και η Σίνδος (συνολικά ή σε μελλοντική φάση;).
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
9 σχόλια:
Πείτε του Κου Μαγκριώτη ας κατασκευαστεί η βασική γραμμή και μετά κάνουμε σχέδια και για το μέλλον...
Μήπως να το επεκτείνουμε και ως την Περαία; Ας το σχεδιάσουμε απο τώρα... Στα επόμενα 100 χρόνια θα είναι έτοιμο..
Πραγματικά έχω βαρεθεί να ακουώ για μεταθέσεις...
Το 2012 έγινε 2014+
Η Καλαμαριά πάει 2011+
Η Σταυρούπολη ο Θεός ξέρει...
Και μας μιλάει για τη Σίνδο;;;
ΑΑΑ ξέχασα και αυτήν προς το Αεροδρόμιο...
Ναι το 2112 που θα γιορτάζουμε τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης μπορεί..
Για τα 100 πρώτα δε βλέπω τίποτα..
To ΔΝΤ και τη κυρια Μερκελ τους ρωτησανε πριν ανακοινωσουν (για νιοστη φορα) κουφια χρονοδιαγραμματα και μελλοντα επινικεια???
Στο μεταξυ, ίσως στερνη ελπιδα για το κυκλοφοριακο της ερμης συμπρωτευουσας (χα, χα...) η...κρίση! Που θα μειωσει τη χρήση ΙΧ...Αλλα ελα που αυτό επιβάλλει και μια στοιχειωδη αστυνομευση των (κολοβων) ποδηλατοδρομων και λεοφωριολωρίδων...
Φαντάζομαι, οτι για Park & Ride, ουτε σε θερινή νυχτα να το ονειρευόμαστε...
Η επέκταση προς Καλαμαριά ΔΕΝ πρέπει να τερματίζει στο σημερινό αθλητικό κέντρο της Μίκρας αλλά στο αεροδρόμιο Μακεδονίας της Μίκρας. Είναι τουλάχιστον φαιδρό, αυτοκαταστροφικό και αυτοκτονικό να είναι αδύνατη η επέκταση του Μετρό για άλλα τέσσερα - πέντε χιλιόμετρα και μάλιστα μιας περιοχής γεμάτης από δραστηριότητες (μεγάλα εμπορικά κέντρα και καταστήματα, βιοτεχνίες και μικρές βιομηχανίες, ιατρικά κέντρα, σχολικά συγκροτήματα, στρατιωτικές σχολές, γεωργική σχολή, γήπεδα, ξενοδοχειακές μονάδες με συνεδριακά κέντρα, καζίνο κ.λ.π.), αλλά και της δυνατότητας της επίγειας διέλευσης, αντί της υπόγειας που κοστίζει πολλαπλάσια. Το πολύ καλό αυτό blog θα πρέπει να ασκήσει όλη του την πίεση, προκειμένου το Μετρό Θεσσαλονίκης ανατολικά να τερματίζει στο αεροδρόμιο. Γνωρίζουμε πόσο δυσκίνητα είναι τα έργα και οι επεκτάσεις τους (βλέπε Κορωπί - Λαύριο, επέκταση Αττικής οδού κ.α.). Μια κι έξω το Μετρό Θεσσαλονίκης οφείλει να πάει στο αεροδρόμιο Μακεδονία!
sinfwnw APOLITWS me ton trenomanh.
as piesoume opws mporoume
Άντε να δούμε!
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΤΡΕΝΟΜΑΝΗΣ!
Είναι απλά τραγικό να μη συνδέονται με το μετρό τα υπόλοιπα μέσα εισόδου και εξόδου της πόλης... Φυσικά και πρέπει η προέκταση καλαμαριάς να σταματάει στο αεροδρόμιο όπως και η προέκταση της σταυρούπολης να συνεχίζει μέχρι το λιμάνι!!! Μακάρι...
Δεν γίνεται το μετρό να φτάνει μέχρι την Μίκρα. Πρέπει οπωσδήποτε να συνεχίσει μέχρι το αεροδρόμιο και απαραίτητη στάση στο Cosmos με τα τόσα μεγάλα μαγαζιά γύρω, τα καρτ, το Magic Park και το Διαβαλκανικό (καλή τοποθεσία θα ήταν αυτό το οικόπεδο: http://www.wikimapia.org/#lat=40.5515698&lon=22.9899859&z=16&l=14&m=b). Και μια στάση κοντά στο καζίνο και στα μαγαζιά της περιοχής.
Μένω Στοκχόλμη και δεν νοείται τα μεγάλα κέντρα και ό,τι άλλο σημαντικό να μην έχει καλή συγκοινωνία. Και ότι δεν έχει το σχεδιάζουν ή κάνουν ακόμα καλύτερη (ο σιδηρόδρομος προς το αεροδρόμιο θα αναδημιουργηθεί και σχεδιάζουν και νέες γραμμές).
Πάντως απ' ότι βλέπω έχουν στα σχέδια τους επέκταση προς αεροδρόμιο (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/3/33/Thessaloniki_metro_new.png)
Δημοσίευση σχολίου