Ανώνυμος είπε...
Η λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου σήμερα ξεκινάει από την άκρη του λιμανιού (την πύλη Ε1 για τα Δωδεκάνησα)και καταλήγει στην λεωφόρο Σχιστού στο Πέραμα διασχίζοντας υπόγεια τα λιπάσματα της Δραπετσώνας και περιοχή του Κερατσινίου.
Ο άξονας αυτός ξεκίνησε να κατασκευάζεται προ δεκαετίας τουλάχιστον αλλά τα έργα ολοκληρωμένα κατά 90% εδώ και πολλά χρόνια είχαν κολλήσει. Τελικά πριν από 1 χρόνο δόθηκε στην κυκλοφορία.
Στους αρχικούς σχεδιασμούς (πριν πολλά χρόνια) αυτός ο άξονας ήταν μέρος ενός άξονα που θα συνέδεε ανισόπεδα την Παραλιακή από το ΣΕΦ με το λιμάνι και στη συνέχεια μέχρι το Πέραμα και τη λεωφόρο Σχιστού.
Κάτι όμως τα μεγάλα κόστη απαλλοτριώσεων κάτι οι αντιδράσεις το κεντρικό τμήμα του έργου δεν προχώρησε ποτέ. Έγινε μόνο η είσοδος στην πόλη από το ΣΕΦ και η λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου από το λιμάνι στην λεωφ. Σχιστού
06 Μαρτίου 2010 2:49 π.μ.
πικος είπε...
Καλή η περιφερειακή, αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό για την πόλη. Το βάρος πρέπει να πέσει μέσα στην πόλη, να αναπτυχθούν τα ΜΜΜ γιατί η πόλη έχει στενούς δρόμους και δεν χωράει αυτοκίνητα. Μια λύση θα μπορούσαν να δώσουν τα πάρκινγκ τύπου park & ride για το μετρό (που αποθαρρύνουν την χρήση ΙΧ) και όχι στο κέντρο. Η αστυνόμευση και απαγόρευση της στάθμευσης πρέπει να γίνει έντονη.
20 Μαρτίου 2010 1:00 π.μ.
Ανώνυμος είπε...
Για να ερθουμε λιγο on topic, καιρος ειναι να γινει και κατι στο νησι, γιατι απο υποδομες ειμαστε στο 1967-1974 οταν η ΜΟΜΑ επι χουντας ανοιξε τον υπαρχον ΒΟΑΚ (σε οσα σημεια ακομα δεν εχει αναβαθμιστει), το αεροδρομιο Ηρακλειου κτλ κτλ. Πρεπει ομως να γινει κατι και με τις καθετες συνδεσεις. Πρεπει επιτελους να τελειωσει ο Αξονας Ηρακλειο-Τυμπακι. Ενας δρομος φορτωμενος με νταλικες που επι χρονια επηζε σε στροφες και ανηφοροκατηφορες, να εχει κολλησει εξω απο την Αγια Βαρβαρα. Πρεπει να πεσουν χρηματα στο νησι.
Δυστυχως ολες οι κυβερνησεις τα προηγουμενα χρονια μας πηγαν πισω. Αρχικα η ΝΔ το 1990-1993 ειχε το οραμα πολλα και μικρα εργα στην Κρητη. Πανω λοιπον που ετοιμαζοντουσαν να ξεκινησουν τα πολλα και μικρα εργα (ξερουμε οτι στην Ελλαδα απο το σχεδιασμο μεχρι να ξεκινησει ενα εργο μιλαμε για τουλαχιστον 3+ χρονια), ηρθε το ΠΑΣΟΚ το 1994 και ειπε λιγα και μεγαλα εργα. Και αλλαξε παλι ο ολος σχεδιασμος.
Δυστυχως αν δεν ειχε γινει η Ολυμπιαδα θα ημασταν ακομα πολλα χρονια πισω.
21 Μαρτίου 2010 9:13 μ.μ.
ektoras είπε...
Η διαδρομή που προτείνεται δε φαινεται κακή. Το τραμ θα περνάει από τα βασικά σημεία ενδιαφέροντος (νοσοκομείο, πανεπιστημια, κέντρο κλπ) όμως υηπάρχουν μερικά σημεία που χρειάζονται προσοχή.
Κατ'αρχήν θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή ώστε όταν διέρχεται από τη ΝΕΟ, να είναι υπο ελεγχόμενες συνθήκες (αποκλειστικό διάδρομο και προτεραιότητα στις διασταυρώσεις)
Και δέυτερον, μου φαίνεται ότι δεν έχει, σε αυτήν τη φάση τουλάχιστον, κάποια διασύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Πάντως είναι ένα έργο που περιμένουν στην Πάτρα και μπορεί να είναι αρκετά χρήσιμο για την πόλη.
22 Μαρτίου 2010 1:43 π.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου