Εξελίξεις έχουμε πλέον για το θέμα της κατασκευής με παραχώρηση του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου. Για εκείνους που δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται να ενημερώσω ότι αρχικά ο διαγωνισμός είχε ανακοινωθεί λίγες μέρες πριν τις εκλογές από τον πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ για τον Φεβρουάριο του 2010. Με την αλλαγή της κυβέρνησης ο διαγωνισμός δεν ακυρώθηκε αλλά "πάγωσε" αφού εντοπίστηκαν ασάφειες και ελλείψεις.
Τα 3 σημαντικότερα προβλήματα σύμφωνα με τον Υφυπουργό ήταν 1. η έλλειψη χρηματοδότησης, 2.οι αντιδράσεις από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και 3.η μη πρόβλεψη για τα ραδιοβοηθήματα.
Πριν λίγες μέρες όμως ο Υφυπουργός Υποδομών Κος Μαγκριώτης δήλωσε πως πλέον ο διαγωνισμός θα προχωρήσει κανονικά και οι προσφορές για το Νέο Αεροδρόμιου Καστελίου θα ανοίξουν στις 19 Οκτωβρίου 2010. Αυτό γίνεται όπως εξήγησε παρότι θα μπορούσε να διεξαχθεί πιο νωρίς ο διαγωνισμός για λόγους οικονομικούς καθώς αυτή τη στιγμή τα επιτόκια παραμένουν σε ψηλό επίπεδο και εκτιμάται ότι τότε θα είναι σε χαμηλότερα επίπεδα.
Το τελικό ύψος για την κατασκευή του Αεροδρομίου εκτιμάται πως θα φτάσει τα 800εκ€. Το Αεροδρόμιο θα λειτουργήσει με σύμβαση παραχώρησης από το Δημόσιο σε ιδιώτες και θα ελέγχει το 55% των μετοχών της εταιρείας που θα προκύψει. Από την κατασκευή του θα εργαστούν εκατοντάδες εργάτες ενώ θα αναζωογονηθεί ο τομέας των τεχνικών και κατασκευαστικών εργασιών που έχει νεκρώσει και στην Κρήτη. Πρόκειται εξάλλου για το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο του νησιού εδώ και δεκαετίες και το οποίο αναμένεται να ωθήσει μαζί και δεκάδες μικρά ή μεγάλα projects.
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
Φυσικά τέτοια μεγάλα έργα συμπαρασύρουν και άλλα μικρά ή μεγαλύτερα έργα υποδομής. Έτσι για την κατασκευή του Αεροδρομίου κρίθηκε αναγκαία και η κατασκευή νέου οδικού άξονα που θα συνδέει τις περιοχές Χερσονήσου- Αεροδρομίου Καστελίου- Αρκαλοχωρίου.
Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό άξονα καθώς συνδέει την πιο τουριστική περιοχή του νησιού με το Νέο Αεροδρόμιο ενώ αναμένεται να εξυπηρετεί και σε πολύ μεγάλο βαθμό την τοπική κίνηση.
ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ο Κος Μαγκριώτης δήλωσε πως τα επόμενα 3 χρόνια θα επενδυθούν περίπου 800εκ€ για έργα σε ολόκληρη την Κρήτη. Αν και δεν ήταν σαφής ελπίζουμε τα 170χλμ οδικών έργων στα οποία αναφέρθηκε να εννοεί τον ΒΟΑΚ που σήμερα είναι Αυτοκινητόδρομος- ανέκδοτο.
Μέχρι σήμερα υπάρχουν ακόμα τμήματα του ΒΟΑΚ που είναι χωρίς ολοκληρωμένες μελέτες. Για να φτάσουμε λοιπόν στο σημείο να αρχίσουν να κατασκευάζονται κιόλας θα περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα.
Περιμένουμε λοιπόν και ειδικά για την Κρήτη να υπάρξει όντως μεγάλος αναπτυξιακός σχεδιασμός καθώς μέχρι σήμερα είναι μια από τις παραμελημένες Περιφέρειες και δικαιούται μεγαλύτερης προσοχής από αυτήν που έχει σήμερα.
3 σχόλια:
ρος το Blog σας
Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες
Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..
www.ksipnistere.blogspot.com
www.ksipnistere.gr
Βάλτε και εμάς στη λίστα με τα ιστολόγια σας... ότι θέλετε μπορείτε να το στείλετε στο e-mail μας και από κάτω το link σας και δημοσιεύετε ακέραιο.
Για να ερθουμε λιγο on topic, καιρος ειναι να γινει και κατι στο νησι, γιατι απο υποδομες ειμαστε στο 1967-1974 οταν η ΜΟΜΑ επι χουντας ανοιξε τον υπαρχον ΒΟΑΚ (σε οσα σημεια ακομα δεν εχει αναβαθμιστει), το αεροδρομιο Ηρακλειου κτλ κτλ. Πρεπει ομως να γινει κατι και με τις καθετες συνδεσεις. Πρεπει επιτελους να τελειωσει ο Αξονας Ηρακλειο-Τυμπακι. Ενας δρομος φορτωμενος με νταλικες που επι χρονια επηζε σε στροφες και ανηφοροκατηφορες, να εχει κολλησει εξω απο την Αγια Βαρβαρα. Πρεπει να πεσουν χρηματα στο νησι.
Δυστυχως ολες οι κυβερνησεις τα προηγουμενα χρονια μας πηγαν πισω. Αρχικα η ΝΔ το 1990-1993 ειχε το οραμα πολλα και μικρα εργα στην Κρητη. Πανω λοιπον που ετοιμαζοντουσαν να ξεκινησουν τα πολλα και μικρα εργα (ξερουμε οτι στην Ελλαδα απο το σχεδιασμο μεχρι να ξεκινησει ενα εργο μιλαμε για τουλαχιστον 3+ χρονια), ηρθε το ΠΑΣΟΚ το 1994 και ειπε λιγα και μεγαλα εργα. Και αλλαξε παλι ο ολος σχεδιασμος.
Δυστυχως αν δεν ειχε γινει η Ολυμπιαδα θα ημασταν ακομα πολλα χρονια πισω.
ante giati polla akoume kai liga blepoume
Δημοσίευση σχολίου