Συνέχεια είχαμε στις εξαγγελίες έργων από το Υπουργείο Υποδομών αυτή τη φορά από τις Σέρρες και μάλιστα ήταν και άκρως σιδηροδρομικές. Μέσα από την ημερίδα που διοργανώθηκε για τις υποδομές στο Νομό Σερρών ο υφυπουργός Κος Μαγκριώτης είπε πως
πρέπει να αναβαθμιστεί η Σιδηροδρομική Σύνδεση Θεσσαλονίκη-Σέρρες, όπως και η κατασκευή μιας νέας γραμμής στην όδευση του Οδικού Άξονα Θεσσαλονίκης- Σέρρες, σαν μέρος του Προαστιακού της Κεντρικής Μακεδονίας.
Δηλαδή θα έχουμε και μετονομασία του Προαστιακού στη Θεσσαλονίκης; κανείς δεν ξέρει ακόμα. Φυσικά όλα αυτά θα γίνουν εφόσον μπορέσουν να εξοικονομηθούν χρήματα και σίγουρα μετά το ΕΣΠΑ.
Το δίκτυο του Προαστιακού Θεσσαλονίκης σήμερα περιλαμβάνει τη γραμμή για Λάρισα και εξυπηρετεί καθημερινά μερικές χιλιάδες επιβατών. Ένα φιλόδοξο σχέδιο είναι η σύνδεση με το Αεροδρόμιο και κατ` επέκταση με τη Χαλκιδική. Θα εξυπηρετούσε καθημερινά χιλιάδες επιβάτες και από και προς το Αεροδρόμιο ενώ θα έφερνε ακόμα πιο κοντά τον Νομό Χαλκιδικής και το καλοκαίρι τις παραλίες του. Αυτό το σχέδιο υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια στα γραφεία του Υπουργείου αλλά ειδικά με την σημερινή οικονομική κατάσταση πολύ δύσκολα θα προχωρήσει ένα τόσο δαπανηρό σχέδιο.
Ο Κος Μαγκριώτης επίσης αναφέρθηκε στην ανάγκη ολοκλήρωσης του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας που σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Υπουργείου θα ολοκληρωθεί σύντομα ενώ συζητήθηκε και το θέμα της περιφερειακής Σερρών.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
5 σχόλια:
Δεν έχω καταλάβει τι θα πρωτοκάνει αυτή η Κυβέρνηση.... Θα ολοκληρώσει τη σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη; Θα λειτουργήσει το μετρό στη Θεσσαλονίκη το 2014; Θα πάει το μετρό στη Σίνδο; Τώρα έρχεται και ο προαστιακός απευθείας για Σέρρες το 2015;; Καλάαααααααα Χαιρετίσματα!!!!!!
Παρόλα αυτά μια τέτοια γραμμή, που από Σέρρες θα συνέχιζε μέσω της παλιάς και θα παρέκαμπτε έτσι το γύρω όλη της χώρας για να πας Αλεξανδρούπολη, θα ήταν άκτως κερδοφόρα.
Το ΙC σήμερα κάνει το ΘΕΣΣ-ΚΙΛΚ-ΣΕΡΡ σε 1:36. και Αλεξανδρούπολη ~5:00 .
Σκεφτείτε να το ρίξει σε 0:36 και 4:00!!!!
Συγκρίνω με τα ΚΤΕΛ (και όχι με ΙΧ)
Μπράβο. Ο προαστιακός θα λύσει το πρόβλημα έλλειψης πελατών του ΟΣΕ!!! Ταξίδι χωρίς τουαλέτα, χωρίς βαγκόν-ρεστοράν, με απαγόρευση κατανάλωσης φαγητού και ποτού!
Ευτυχώς που υπάρχει το ΔΝΤ και θα στείλει τους άχρηστους του ΟΣΕ στα σπίτια τους!
Μετρόφιλε θα διαφωνήσω μαζί σου. Στον προαστιακό για Λάρισα, στα υπέροχα DESIRO, έχουν ωραιότατες τουαλέτες (καμία σχέση με αυτές των ΜΑΝ2000).
Επίσης δε χρειάζεται εστιατόριο, αφού όπως λέει και το όνομα του (προαστιακός - περιφερειακός) κάνει σύντομες διαδρομές το πολύ μιάμισης ώρας. Ακόμα και αν αναχωρήσεις στις 13:00, 14:30 θα έχεις φτάσει, να φας σαν άνθρωπος...
Άλλωστε και το μετρό δεν τα έχει αυτά, ε, απλά ο προαστιακός πάει πιο μακριά.. Σκέψου ότι για το Αιγάλεω-Αεροδρόμιο κάνει 48' και δεν έχει τουαλέτα!
Όσο για την απαγόρευση, δε νομίζω να σου απαγορεύουν ένα σνακ, μπισκότα ή νερό/αναψυκτικά...
Υποτίθεται ότι δεν πας εκδρομή αλλά κάπου κοντά... Όπως και τα ΚΤΕΛ!
Αν γίνει στη Μακεδονία το δίκτυο που λένε, θα βγάλει αρκετά λεφτά ο ΟΣΕ
Αρκεί να σου πω, πως για Λάρισα δε γνωρίζω άτομα που ταξίδεύουν με ΚΤΕΛ, όλοι με τον προαστιακό πάνε (όχι λόγω του κλεισίματος των Τεμπών, αλλά εδώ και πολύ καιρό)
Παρόλα αυτά, αν το πρόβλημα σου είναι οι υπάλληλοι του ΟΣΕ, τότε αυτό είναι άλλο θέμα...
Ρε παιδιά ... ας σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τον ΟΣΕ. Είναι το κορυφαίο παράδειγμα κακοδιαχείρισης και αναποτελεσματικότητας παγκοσμίως.
Ας δούμε τι το καλύτερο μπορεί να γίνει για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, μήπως και φιλοτιμηθεί καμιά ξένη εταιρεία και δρομολογήσει κανά τρένο.
Συμφωνώ ότι ο ΟΣΕ ως φορέας διαχείρησης του σιδ/κου δικτύου έχει αποτύχει παταγωδώς, πολύ δε περισσότερο στην διαχείρηση του προαστιακού, για τον οποίο (ο ΟΣΕ) πιστεύει ότι δρομολογεί ακόμα ατμάμαξες! Ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης ΔΕΝ θέλει πολλά χρήματα! Ήδη από τη Θεσσαλονίκη έως το Πλατύ υπάρχει ηλεκτροκίνηση. Ας επεκτείνουν την ηλεκτροκίνηση τουλάχιστον έως την Έδεσσα (το πιο σωστό θα ήταν έως την Φλώρινα - Νέο Καύκασο ως διασυνοριακή γραμμή με ΠΓΔΜ). Η επιδομή της γραμμής είναι ήδη έτοιμη! Ηλεκτροκίνηση υπάρχει και ως το Πολύκαστρο και την Αξιούπολη Κιλκίς, κωμοπόλεις που θα ήταν δυνατόν να εξυπηρετηθούν με προαστιακό από τη Θεσσαλονίκη. Θεσσαλονίκη - Κρηστώνη (Κιλκίς) έχει ανακαινισθεί η επιδομή. Εδώ θα χρειαστεί ηλεκτροκίνηση και μια διακλάδωση Κρηστώνη - Κιλκίς (5km) ώστε να εξυπηρετείται η πόλη αποτελεσματικότερα. Κι έπειτα να συνεχιστεί η ανακαίνιση υποδομής και η ηλεκτροκίνηση έως Προμαχώνα (διασυνοριακός με Βουλγαρία) και Σέρρες. Μένει και η ηλεκτροκίνηση Λαρίσης - Βόλου (Μεσογειακοί). Το κόστος ΔΕΝ είναι καταστροφικό. Σκεφτείτε ότι θα αποκτήσουν ταχύτατη σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη οι εξής πόλεις και κωμοπόλεις: Λάρισα, Κατερίνη (υφίσταται), (Βελεστίνο, Βόλος), Αλεξάνδρεια, Βέροια, Νάουσα, Σκύδρα, Έδεσσα (Αμύνταιο, Φλώρινα), Αξιούπολη, Πολύκαστρο, Κιλκίς (Μουριές, Ροδόπολη, Σέρρες). Δηλαδή 7 - 8 νομοί! Η ανάγκη για ταχεία, ασφαλή, άνετη, οικονομική, οικολογική και καθαρή μετακίνηση επιβάλλει την επιτάχυσνση των διαδικασιών για την ανάπτυξη του προαστιακού τόσο σε Αθήνα όσο και σε Θεσσαλονίκη.
Δημοσίευση σχολίου